Про проєкт:

Період: Лютий 2020

Клієнт: Камерний хор “Воскресіння”

Про клієнта:

Хор «Воскресіння» — Лауреат семи Міжнародних, двох Всеукраїнських конкурсів та учасник багатьох фестивалів в Україні та за кордоном

До творчого складу увійшли найкращі співаки міста — викладачі та студенти мистецьких учбових закладів, актори театру, професійні співаки.

Процес:

В лютому місяці був запланований концерт хору в м. Нетішин, було надруковано рекламу, та почався продаж квитків, але через карантин концерт було перенесено. Саме тому, в екстренному порядку потрібно було проінформувати місто про перенесення концерту. Дякуючи потрібним кодам, які були розміщені на сайті, ми змогли показати рекламу в ютюбі тим людям, котрі з м. Нетішин переглядали сайт хору, та будь-які відео хору

  • Змонтовано та озвучено відео
  • Знайдено та відокремлено аудиторію по геотаргетингу, яка взаємодіяла з ресурсами колективу
  • На базі аудиторії створено нову, схожу аудиторію, котра ніколи не взаємодіяла з колективом

Результат

Жителі Нетішина були проінформовані про перенесення концерту, кілька з них повернули квитки, але після узгодження нової дати, ми змогли показати рекламу з новою датою концерту тій аудиторії людей, котра взаємодіяла з роликом про перенесення концерту.

  • Понад 1500 цільових переглядів
  • Аудиторія міста залишилась в пам’яті, тепер не буде проблем в майбутньому взаємодіяти з ними
  • Знайдено нову аудиторію людей, які не взаємодіяли з сайтом чи каналом хору, але слухали в YouTube хорову музику.