Про проєкт:
Період: Лютий 2020
Клієнт: Камерний хор “Воскресіння”
Про клієнта:
Хор «Воскресіння» — Лауреат семи Міжнародних, двох Всеукраїнських конкурсів та учасник багатьох фестивалів в Україні та за кордоном
До творчого складу увійшли найкращі співаки міста — викладачі та студенти мистецьких учбових закладів, актори театру, професійні співаки.
Процес:
В лютому місяці був запланований концерт хору в м. Нетішин, було надруковано рекламу, та почався продаж квитків, але через карантин концерт було перенесено. Саме тому, в екстренному порядку потрібно було проінформувати місто про перенесення концерту. Дякуючи потрібним кодам, які були розміщені на сайті, ми змогли показати рекламу в ютюбі тим людям, котрі з м. Нетішин переглядали сайт хору, та будь-які відео хору
- Змонтовано та озвучено відео
- Знайдено та відокремлено аудиторію по геотаргетингу, яка взаємодіяла з ресурсами колективу
- На базі аудиторії створено нову, схожу аудиторію, котра ніколи не взаємодіяла з колективом
Результат
Жителі Нетішина були проінформовані про перенесення концерту, кілька з них повернули квитки, але після узгодження нової дати, ми змогли показати рекламу з новою датою концерту тій аудиторії людей, котра взаємодіяла з роликом про перенесення концерту.
- Понад 1500 цільових переглядів
- Аудиторія міста залишилась в пам’яті, тепер не буде проблем в майбутньому взаємодіяти з ними
- Знайдено нову аудиторію людей, які не взаємодіяли з сайтом чи каналом хору, але слухали в YouTube хорову музику.